Navidad Criolla

Date(s) - 22/12/2023

Categorieën Geen Categorieën

UITVERKOCHT    UITVERKOCHT   UITVERKOCHT   UITVERKOCHT

Een swingende Latijns-Amerikaanse Kerst met Allure.

Het wonder van Kerst, de veelzijdige folklore van Zuid-Amerika, blues, fado en tango zijn de ingrediënten voor de Misa Navidad Criolla van Carlos Alberto Irigaray. Laat u eens verassen door de vrolijke klanken van dit sprankelende muziekstuk uitgevoerd in het Spaans door Vrouwenkoor Allure onder leiding van dirigent Frank Hoebe.

Voor dit bijzondere Kerstproject laten zij zich begeleiden door gitarist Chris Baesjou, violist Gregor Overtoom en percussionist John Zuiker. Ronald Overboom gaat er als voice-over voor zorgen dat iedereen het kerstverhaal goed kan volgen.

Kom dus allemaal vrijdagavond 22 december naar de Protestantse kerk in Wognum voor de warme, Latijns-Amerikaanse klanken van deze Navidad Criolla.

Wij ontvangen u vanaf 19.30 met koffie, thee en wat lekkers. Na afloop van het concert (rond 21.30) kunt u samen met ons nog genieten van een drankje en een hapje.

Inloop 19.30                                                                                                                                  Aanvang concert 20.15                                                                                                                            Locatie Protestantse Kerk Wognum                                                                                                    Kaarten €15,- (inclusief koffie, thee) voor aanvang in de Kerk.                                                    Reserveren via: tel.06-23917562 (na 18.00 uur)                                                                                    of mail:secretariaat@allure-koor.nl