Kerstconcert vrouwenkoor Allure en het Westfries mannenkoor

Jacqueline Lassche/ november 26, 2022/ Uncategorized/ 0 reacties

Wognumse koren: Wij komen tezamen.

Vrouwenkoor Allure en het Westfries Mannenkoor bundelen hun zangkwaliteiten. Dit komt tot uiting tijdens het concert op 2de Kerstdag. De koren zingen zowel individueel als ook gezamenlijk. Tevens is er extra muzikale ondersteuning van een Hoornensemble. Voor bezoekers een uniek concert door de grote verscheidenheid aan muziek die ten gehore zal worden gebracht. Enkele nummers die zullen worden uitgevoerd: Cantique de Noël, Transeamus usque Bethlehem, Weihnachts-Wiegenlied en natuurlijk Stille Nacht. Bijzonder is dat het Westfries Mannenkoor deze middag voor de 40ste keer het Kerstconcert in de Oosterkerk houdt. Zowel de mannen, vrouwen als de Hoornblazers hebben er ontzettend veel zin in. Het Westfries Mannenkoor staat onder leiding van Bas Halsema en wordt begeleid door Hans Weenink. Vrouwenkoor Allure staat onder leiding van Frank Hoebe die ook de begeleiding doet.

Reserveren voor dit sfeervolle concert kan via: www.westfriesmannenkoor.nl of tel.nr. 0229-243192,   of tel.nr. 06-23917562 ( na 18.00 uur ). Tevens zijn er kaarten aan de kerk verkrijgbaar. Graag contant betalen. Entreeprijs: € 15,- inclusief jubileum CD Westfries Mannenkoor. Het concert vindt plaats op maandag 26 december om 14.30 uur  in de Oosterkerk, Grote Oost 58 in Hoorn.  Kerk open om 13.45 uur. Wij kijken uit naar uw komst.

Graag tot ziens